3ª CONFERENZA MONDIALE
2-3-4-5 ghjugnu 2022 Arezzo
Auditorium Business and Convention Center
Best practice: l'adattazioni evolutive di a tecnica terapeutica adatta à l'evoluzione di psicopatologie

Per a prima volta, si terrà una cunferenza veramente mundiale perchè si svolgerà in presenza in Italia è cù cunnessione diretta cù sale di cungressu in i nostri uffici ufficiali, à quale si aghjunghjenu altre sale urganizate da istituti cunnessi cù u CTS in u mondu. .
U cungressu serà traduttu in diverse lingue simultaneamente da i capi di l'uffizii mundiali di u Centru di Terapia Strategica.
In casu chì i regulamenti in vigore impediscenu di fà in persona, tuttu u cungressu si terrà in linea
Locazioni ufficiali
France: Grégoire Vitrie
Spagna: Maria Matin de Pozuelo
Russia: Elena Pervisheva
Peru: Ricardo de la Cruz
Mexico: Liliana Velarde
Bolivia: Nurmannu Romai
Culombia: Maria Andrea Hernandez
Costa Rica: Gabriella D'Arsiè
Inghilterra: Padraic Gibson
Belgium: Istitutu IGB
Usa: Cristian Morettu è Flavia Liguori
Chile: Evelyn Leighton
Paraguay: Leticia Diaz
A cunferenza
Il Terza Conferenza Mondiale di a Rete Mondiale di Terapia Strategica è Sistemica Breve (BSST) hè cuncepitu cum'è una sorta di sequenza di seminarii di rinfrescante specializati: e strategie terapeutiche è i trucchi chì sò stati sviluppati in l'ultimi anni per mantene l'alta efficacità è efficienza di l'approcciu à l'evuluzioni osservate in a dinamica psicopatologica seranu pruposti.
Hè impurtante di cunsiderà chì i disordini mentali è di cumportamentu anu evolutu cù u tempu, questu hà fattu necessariu di riajustà e tecniche terapeutiche, ancu i disordini ben cunnisciuti in a tradizione strategica cù u tempu anu evidenziatu sviluppi è cambiamenti, chì anu dumandatu variazioni è reajustamenti di strategie. d'intervenzione.
À questu ci vole à aghjunghje chì in i tempi recenti sò emersi novi prublemi clinichi in relazione à i grandi cambiamenti in a cumunicazione, relazioni è stili di vita. Tuttu chistu hà fattu essenziale per sviluppà novi spedienti è maneuvre terapeutiche. Ancu a terapia risponde à e lege di l'evoluzione, s'ellu ùn s'adatta prima o dopu succumbs à a realità.
In virtù di tuttu ciò, a Psicoterapia Strategica Breve risponde à i criterii fundamentali di una disciplina scientifica: efficacità, efficienza, replicabilità, trasmissibilità è predittività, dimustrendu in i fatti è in a so epistemologia di pussede rigore è à u stessu tempu esse guidatu da a creatività. è l'inventiva mai dissociata, cun efficacità empirica pruvata.
programma
Una immersione cumpleta in u mondu di a psiculugia, a psicoterapia è a scienza di u performance
Participà à a 3a Conferenza Mondiale BSST
2-3-4-5 juin 2022 à l'Auditorium Centro Affari e Convegni à Arezzo
I parlanti

George Nardone
Psicoterapeuta è prufessore universitariu
Giorgio Nardone, fundatore inseme cù Paul Watzlawick, di quale ellu hè u solu studiente direttu è eredi, di u Centru di Terapia Strategica di Arezzo (induve travaglia cum'è psicoterapeuta) hè cunsideratu a figura più impurtante in a tradizione di a scola di Palo Alto. Hè ricunnisciutu internaziunale sia per a so creatività è per u so rigore metodologicu. Sta sintesi trà "l'artista" è u "scientist" chì li hà permessu di creà decine di tecniche terapeutiche innovatrici è di furmulà protokolli di trattamentu specifichi, alcuni di i quali sò veri "best practices" di psicoterapia cum'è in u casu di i disordini obsessivi fobichi è compulsivi. è disordini alimentari. E so formulazioni teorichi di l'applicazione sò cunsiderate una vera "scola di pensamentu" à quale i studiosi è i prufessiunali di u mondu sò ispirati.
Per decennii hà tenutu cunferenze è seminarii specializati è finu à avà hà presentatu u so travagliu in più di 36 paesi diversi.

Jean Jacques Wittezael
Psicoterapeuta è maestru

Stefan Geyerhofer
Psicoterapeuta è prufessore universitariu
Psiculogu Clinicu, Psicologu di Salute, Psicoterapeuta (Terapia Sistemica), Co-Fundatore di l'Istitutu di Terapia Sistemica (IST) in Vienna, Austria; da 1993 à 2013 Prof. Adj. di Psicologia in Webster University, Terapeuta supervisore à l'Associazione Austriaca per Terapia Sistemica è Studi Sistemici (ÖAS) è trainer per i centri di furmazione è università in Austria, Germania, Svizzera, Italia è Ungheria; Co-Fundatore è Membru di u Cunsigliu di a Rete Europea per a Terapia Strategica è Sistemica Breve.

Grégoire Vitry
Sociologu è maestru
Gregoire Vitry hà furmatu nantu à u mudellu di a Scola di Palo Alto è u mudellu di l'ipnosi di cunversazione à l'Istitutu Gregory Bateson, cù u prof. Giorgio Nardone è cù Teresa Garcia, cù quale hà iniziatu una cullaburazione internaziunale in a ricerca è a furmazione.
Hè u cuurdinatore pedagogicu di u corsu universitariu à l'università Paris 8 : « Clinique de relation et d'intervention stratégique ».
Da più di 10 anni si occupa di cunsulenza è intervenzioni cliniche sia in cumpagnie sia in particulare. Hà datu nascita à u prugramma "Ricerca LACT" è face parte di un gruppu di ricerca è d'insignamentu chì orbita u mudellu di Palo Alto in cullaburazione cù scole ricunnisciute à l'internaziunale: MRI di Palo Alto, Centru di Terapia Strategica di Arezzo, "Circé" di Teresa Garcia Rivera. (Francia è Belgio), Università Cattolica di Milano (Italia), Università di Monroe (Stati Uniti), Università Paris 8, Clinica Bateson (Irlanda).

Claudette Portelli
Psicoterapeuta è maestru
Claudette Portelli D. Psych, Ph.D. hè docente à a Scuola Postgraduata di Terapia Strategica Breve è ricercatrice assuciata à a squadra di u CTS (Arezzo) chì hà cuntribuitu à l'Evoluzione di u Modellu BST per mezu di ricerca-azzione cuntinua in più di vinti. 'anni in i campi clinichi, scolastici, sanitari è cummerciale. Lecturer à l'Università di Malta è l'Istitutu per l'Educazione (Malta) è formatore di u mudellu BST in u mondu. Pratica a so professione di psicoterapeuta è coach à a Brief Therapy Malta (studiu affiliatu à u Centru di Terapia Corta di Arezzo) è a clinica OCD Malta specializata in disordine obsessive-compulsive è novi addictions. Coautore cù u prufessore Nardone di i testi " Sapendu attraversu u cambiamentu: L'evoluzione di a terapia strategica breve (Crown Publishing House, 2005) è "Obsessioni, Compulsioni, Mania " (Ponte alle Grazie 2013) chì sò stati tradutti è publicati in espagnolu, francese, è ancu russu. Co-autore di altri testi cumpresi "Vincere senza cumbatte " (Papantuono, Portelli, Gibson 2014) et les "Nove Dipendenze " (Portelli, Papantuono, 2017) chì hà vintu u Premiu Zanibelli per a so cuntribuzione in u campu di l'igiene mentale. Cullaburatore à a redazione di e voci editoriali di "Dizziunariu internaziunale di psicoterapia" (Nardone, Salvini, 2013) è coautore di diversi articuli scientifichi.

Joan Celia
Psicoterapeuta è prufessore universitariu
Psicologu-Psicoterapeuta, PhD. Ricercatore à l'Università di Foggia. Capu di u Serviziu di Cunsigliu Psicologicu (SCP) di l’Università di Foggia. Membru di l'International Psychosocial Genomic Team cù quale porta prospettive innovative di ricerca è intervenzione clinica in u campu di a Genomica Psicosociale è Culturale. Co-fondatrice di a Scuola di Specializazione in Psicoterapia Strategica Integrata (SCUPSIS) in Roma di a quale hè attualmente direttrice è insegnante, terapeuta è supervisore. Fundatore è Presidente di a Società Italiana di Psicoterapia Integrata è Strategica - SIPIS; Membru di l'Associazione Psicologica Americana (APA). Hà datu lezioni invitati in cunferenze impurtanti cum'è: 12th International Ericksonian Congress in Phoenix, 2011; "The Evolution of Psychotherapy Conference", Milton Erickson Foundation Editor, Anaheim, USA, in 2013; Cungressu Mundiale di Breve Strategica è Terapia Sistemica World Network 2015; XIII Società Europea di Ipnosi Clinica CONGRESS HYPNOSIS AND RESILIENCE 2015; 20u Cungressu Munniali Ipnosi 2015, Parigi; In 2017 inseme cù u dr. Cozzolino, cum'è una coppia, sò stati scelti da a rivista ufficiale di u Fundazione Milton Erickson cum'è protagonisti di a colonna "U putere di dui"Per a cuntribuzione chì anu fattu à l'avanzamentu è l'evoluzione di l'ipnosi clinica è a psicoterapia strategica. Vincitore di u premiu in 2015 Premiu per l'Investigatori Distinguished Achievement Award attribuitu da l'Istitutu di Ricerca di Genomica Psicosociale, Costa Centrale di California, per a ricerca, a furmazione è u travagliu clinicu in u campu di l'approcciu innovativu di a Genomica Psicosociale è Culturale. Dirige a rivista scientifica "Psicologia clinica è psicoterapia oghje" è hè stata cunsultante per a rivista D-Donna, La Repubblica, u gruppu L'Espresso. Autore di parechji volumi cumpresi, in u 2014, "U gruppu strategicu integratu: teorii, metudi è arnesi per una gestione efficace", in u 2016, "U mudellu strategicu integratu: l'evoluzione di l'intervenzione clinica à cortu termini", è in u 2021 ". Manuale di strategie terapeutiche, esercizi e prescrizioni per sciogliere i nodi psicologici in breve tempo" tutti pubblicati da Franco Angeli di Milano.

Stefano Pallanti
Psichiatra è prufissore universitariu
U prufessore Stefano Pallanti hè prufessore di psichiatria à l'Albert Einstein College of Medicine, Visiting Professor in Imperial College, Londra, Facultà di l'Università di Harvard è Massachusetts General Hospital Psychiatry Academy, Faculty of Training School di Cambridge University Clair College, è hè Direttore di l'. Istitutu di Neuroscienze.
Da u 2007 à u 2008 hà occupatu a pusizione di Fundatore è Direttore di u Centru Strategicu di Eccellenza per OCD, Dipendenza Impulsiva è Comportamentale in a Icahn School of Medicine in Mount Sinai, New York.
Da u 2018 à u 2019, era Prufessore di Psichiatria in l'Università di Stanford, CA, induve hà fundatu u Prugramma di Psichiatria di Precisione per l'ADHD Adulti è hà servitu cum'è cunsiglieru di a facultà in Stimulazione Magnetica Transcraniale.
Da u 2013 à u 2014 era Prufissore di Psichiatria à UC Davis, CA, è quì hà iniziatu u serviziu di telemedicina.
U Prof. Stefano Pallanti hè co-PI di cuncessione NIMH per u studiu di Theta Burst Stimulation on Gambling.
Hè membru di u Cunsigliu di a Cummissione Europea, iniziative di cunsensu nantu à a Depressione è u so trattamentu (EU PEARL) è hè un Espertu in Ansietà di l'Organizazione Mondiale di a Salute.
Per l'European College of Neuropsychopharmacoloty (ECNP), u Prof. Pallanti hè membru di u Cumitatu Educativu, Cunsigliu Scientificu, è hè presidente di a Rete di Neuromodulazione.
Hè statu membru di u Cumitatu Esecutivu da u 2016 à u 2019.
Hè membru di u Cunsigliu Cunsigliu di u Centru Internaziunale per a Ricerca è l'Educazione di l'Autismu, cumpagnu internaziunale è Cunsigliu Consultivu di l'Associazione Psichiatrica Americana per u Manuale Diagnosticu è Statisticu di Disturbi Mentali, u DSM-IV è per u Gruppu di Travagliu di Spettru di Disturbi Obsessive Compulsive per u DSM5. . Hè un membru di u cunsigliu di direttori di l'International College for Obsessive-Compulsive Spectrum Disorders (ICOCS), un membru di a PANDAS Physicians Network, è di a International Neuroethics Society.
Hè fundatore è membru di a Società Clinica TMS è hè membru di a Società di Psichiatria di New York.
Hè editore di l'Archiviu di Addiction Comportamentale è hè subeditore è columnista di CNS Spectrums. Hà publicatu più di 400 peer reviewed papers, 13 libri, 4 libri di psichiatria è u so H-Index hè 60 da aprile 2022.

Jeffrey B. Jackson
Psicoterapeuta è prufessore universitariu
Dr. Jeffrey Jackson hè un prufessore in u Dipartimentu Virginia Tech di Sviluppu Umanu è Scienze Famiglia in l'Università di Virginia di u Nordu in Falls Church. Hè licenziatu cum'è Psicoterapeuta di Famiglia è Matrimoniu (LMFT) in i stati di Virginia, California è Utah, è hè un supervisore certificatu da l'Associazione Americana per a Terapia Matrimoniale è Famiglia (AAMFT). Dr. Jackson hà completatu una furmazione clinica intensiva à u Centru di Terapia Strategica in Arezzo, cù u prof. Giorgio Nardone. Dr. Jackson travaglia cù individui, coppie, famiglie è gruppi di diverse età è sfondi in un vastu spettru di temi. A so specialità clinica include distress maritali, relazioni genitori-figlioli, disordini alimentari è depressione. Dr. Jackson hà publicatu una ricerca nantu à a Psicoterapia Strategica Breve, è ancu un capitulu nantu à u listessu tema in u Manuale di Terapia Sistemica recentemente publicatu. Attualmente hè editore di u situ web di Trattamenti basati in l'evidenza strategica di a Società di l'Associazione Psicologica Americana di Psicologia Clinica.

Giada Pietrabissa
Psicoterapeuta è prufessore universitariu

Ferdinand Wolf
Psicologu è maestru
psicologu clinicu. Psicoterapeuta sistemicu è terapia basata nantu à suluzione. Guest al Brief Family Therapy Center in Milwaukee / USA cù una intensa cullaburazione cù Steve de Shazer è Insoo Kim Berg. Trainer è supervisore per a terapia sistemica è basata in suluzione. Co-fundatore di a Società Austriaca di Terapia Sistemica è Studi Sistemichi (OEAS), è Co-fundatore di a Società Austriaca Milton H. Erickson (MEGA). Membru è secretariu di l'Associazione Europea di Terapia Breve (EBTA). Insegnante è docente in Università in Austria, Germania, Finlandia è Spagna è Istituti di Terapia in Austria, Germania, Svizzera, Repubblica Ceca, Repubblica Slovacca, Pulonia, Italia è Francia. Membre de projets communs avec TaitoBa Institute Helsinki / Finlande et Fondazione Franceschi Onlus Florence / Italie. Autore di parechje publicazioni nantu à Terapia Ericksoniana, Terapia Sistemica, Autopoiesi è Terapia Breve Focused Solution. Editore è coautore di parechji libri di terapia brevi focalizati in suluzione, cumprese "Scontri cù Steve de Shazer è Insoo Kim Berg: Inside Stories of Solution-Focused Brief Therapy", "As If. Breve cuntribuzione à a Terapia Breve "," Teoria di a Pratica Focalizzata in Soluzioni ".

Elisa Balbi
Psicoterapeuta è maestru
Elisa Balbi hè un cullaburatore direttu di u prufessore Giorgio Nardone è u sustene da quasi vint’anni, cum’è supervisore di a Scola di Specializazione in Psicoterapia Strategica Breve, in a furmazione di i secondi studienti in a pratica clinica. Psicologa è psicoterapeuta ufficiale di u Centru di Terapia Strategica diretta da u prufessore Nardone, hè un ricercatore assuciatu di u centru, cuntribuisce à l'evoluzione di u Mudellu per via di a pratica clinica, sia da sè stessu sia cum'è parte di a squadra scelta di u CTS di Arezzo. . Conférencier dans le domaine clinique et managérial tant en Italie qu'en Espagne, il a collaboré avec le maître Giorgio Nardone à la rédaction du premier livre manifeste de logique stratégique.Naviga u mare senza a cunniscenza di u celu "-" A logica di u cambiamentu terapeuticu " è a redazione di e voci editoriali di "Dizziunariu Internaziunale di Psicoterapia". Frà i vari testi publicati è tradutti in e lingue principali, "Psicoterapia à longu andà" hè u primu manuale di presentazione di u protocolu di trattamentu strategicu per i disordini di a parsunalità borderline è maiò, mentri "U piacè mancatu" presenta l'ultimi sviluppi in u trattamentu strategicu breve di i disordini sessuale è i prublemi ligati à u piacè mancatu.

Camillo Loriedo
Psichiatra è prufissore universitariu

Padraic Gibson
Psicologu è maestru
Psicologu, Direttore di a Clinica Bateson in Dublinu, Direttore Clinicu cù servizii finanziati HSE per più di una dicada. Attualmente hè un consulente psicoterapeuta per u Cunsigliu Irlandese per a Psicoterapia, l'Associazione di Terapia Familiale d'Irlanda è l'Associazione Europea per a Psicoterapia, è ancu un ricercatore à a Clinica Tavistock di Londra. Psicoterapeuta è Investigatore Ufficiale di u Centru di Terapia Strategica d’Arezzu direttu da u prufessore Giorgio Nardone, cù quale hà furmatu. Recentemente hà prisentatu in Irlanda, in u Regnu Unitu, i risultati di a so ricerca appiicata à u campu di a psicoterapia sistemica è strategica per alcuni di i disordini psicologichi più gravi; trà i prughjetti chì hà realizatu in questa direzzione sò "ricerca d'interventu in u trattamentu di u disordine obsessive compulsive" è "ricerca in u trattamentu di a depressione postnatale". Insegna à u prugramma di Formazione in Terapia di Famiglia di l'Hospital è ancu in altri corsi à l'Università di Sunderland, l'Università di Leeds è l'Università di East London. Unu di i più rigurosi circadori è studiosi in u campu di a psicoterapia clinica; u so scopu hè di fà i trattamenti sempre più efficaci è efficaci.

Gianluca Castelnuovo
Psicoterapeuta è prufessore universitariu

Michael Hoyt cù F. Cannistrà
Psicologu è psicoterapeuta
Psicologu è psicoterapeuta situatu in Mill Valley, CA. Autore è editore di numerosi libri nantu à psicoterapia brevi cumpresi "Breve Terapia è Beyond", "Capturing the Moment", è "Single-Session Therapy By Walk-In or Appointment". Hè statu attribuitu l'onore cum'è Contributor of Note da a Fundazione Milton H. Erickson è chjamatu Distinguished Continuing Education Presenter da i dui Americane custumi, Associu chì da Associazione Internaziunale di Cunsiglii di Matrimoniu è Famiglia.

Robert Milanese
Psicologu è psicoterapeuta
Roberta Milanese hè una psicologa, psicoterapeuta è ricercatrice assuciata à u Centru di Terapia Strategica. d'Arezzo. Cullabureghja cù Giorgio Nardone per più di vinticinque anni è hà cuntribuitu à l'evoluzione di u Modellu di Terapia Strategica Breve in i campi clinichi, cummerciale è di scienza di a performance. Insegna presso la Scuola di Specializzazione in Psicoterapia Strategica Breve (uffici di Arezzo e Firenze) e nei master di specializzazione in Italia e all'estero, sia in ambito clinico (medici, psicologi, psichiatri e psicoterapeuti) sia organizzativo (dirigenti, imprenditori).
Coordinatore didatticu è prufessore di u "Master di 1 è 2 livellu in Comunicazione, Problem Solving, Scienza di Performance è Coaching Strategicu" di Giorgio Nardone. Prufessore di u Master Universitario di II Livellu in Psicologia Clinica Sanitaria è di a Scola di Specializazione in Psicologia Clinica di l'Università Cattolica di u Sacru Cuore (UNICATT) di Milano,
In più di numerosi articuli in riviste scientifiche, hà publicatu undici libri nantu à l'approcciu strategicu, tradutti in diverse lingue. Questi include: U timore ingannatu di ùn esse à par. Strategie per ricunnosce u so valore; A mente ferita. Passà u dulore per superà (avec Giorgio Nardone et Federica Cagnoni), U cambiamentu strategicu (cù Giorgio Nardone) ; Psychopills. Per un usu eticu è strategicu di droghe (cù Alberto Caputo), U toccu, u rimediu, a parolla. A cumunicazione duttore-paziente cum'è strumentu terapeuticu (cù Simona Milanese); Cambia u passatu. Superà u traumu cù a terapia strategica (cù Federica Cagnoni). Hà collaboratu ancu à a redazione di u primu Dizziunariu Internaziunale di Psicoterapia cum'è capu di u cumitatu di guida, di l'articuli di u paradigma strategicu è autore di numerosi articuli di u listessu. Dapoi anni hè stata invitata cum'è parlante per participà à cungressi di psicoterapia naziunali è internaziunali in Europa, Stati Uniti è America Latina.
programma
- 2 June 2022
- 3 June 2022
- 4 June 2022
- 5 June 2022
Iscrizzione di cunferenza
20 anni di BSST narrati da i trè creatori
Stefan Geyerhofer - Jean Jacques Wittezaele - Giorgio NardoneDialogu trà mente, cervellu, logica è lingue terapeutiche
Giorgio Nardone - Stefanu Pallanti - Jean Jacques WittezaeleEpistemologia, neuroscienza è terapia strategica breve
Interazione cù l'audienza
Avè i numeri per parlà: Metodologie di ricerca per aumentà l'efficacità terapeutica.
Giorgio Nardone - Jeffrey B. Jackson - Padraic Gibson - Stefan Geyerhofer - Gianluca Castelnuovo - Gregoire Vitry- Ricerca empirica per u sviluppu di tecniche terapeutiche
- Ricerca empirica nantu à a lingua di a terapia
- Metodologia di ricerca per a validazione di i risultati: ricerca basata in evidenza è ricerca empirica longitudinale in u campu
- Proposte per altri metudi d'investigazione
Interazione cù l'audienza
Un bonu principiu hè a mità di a battaglia: Tecniche avanzate per a prima sessione
Giorgio Nardone - Michael Hoyt cù F. Cannistrà - Ferdinand Wolf cù Andrea Leonardi- Evolution of the Miracle Demand and Other Solution-Focused Therapy Techniques
- Evoluzione di a tecnica di Terapia Unicu Session
- Evoluzione di a tecnica di dialogu strategicu è ipnoterapia senza trance
Interazione cù l'audienza
Manifestazione cù Giorgio Nardone
George NardonePausa di pranzu
I patologii più amati è temuti: U trattamentu avanzatu di i disordini alimentari
Giorgio Nardone - Gianluca Castelnuovo - Jeffrey B. Jackson - Elisa Valteroni- Anorexia juvenile
- Anorexia adulta
- Manghjà binge
- Vomiting
- Bulimia
- Manghjendu senza cuntrollu
Interazione cù l'audienza
A ricerca di u piacè mancatu: U trattamentu avanzatu di disordini sessuale è più
Giorgio Nardone - Stefan Geyerhofer - Jean Jacques Wittezaele - Elisa Balbi- anorgasmia
- Incapacità di erettu
- Eiaculazione prematura
- Fobia di a penetrazione femminile è maschile
- Cibersessu compulsivu
- Iper trasgressioni sessuale è forme di viulenza
Interazione cù l'audienza
Arte è tecnulugia di psicoterapia: U trattamentu avanzatu di i disordini fobichi-obsessivi, fobie specifiche è obsessioni fobiche
Giorgio Nardone - Jean Jacques Wittezaele - Roberta Milanese- Attacchi di panicu
- Patofobia
- Ipocondria
- Monofobie
- Fissazioni fobiche
- Agorafobia vs claustrofobia
- Fobie projective
Interazione cù l'audienza
Manifestazione cù Giorgio Nardone
George NardonePausa di pranzu
Arte è tecnulugia di terapia: U trattamentu avanzatu di u disordine obsessive-compulsive è e so varianti
Giorgio Nardone - Padraic Gibson - Claudette Portelli - Jeff Jackson- Obsession with recheck
- Compulsion à a sanità
- Hoarding and holding mania
- I rituali propiziatori
- Compulsioni basate nantu à u piacè
- Compulsività Preventiva
Psicoterapia à longu andà
Giorgio Nardone - Camillo Loriedo - Stefano Pallanti - Jean Jacques Wittezaele - Giovanna CeliaL'evoluzione di u trattamentu di i disordini di a parsunalità borderline è a depressione maiò, e malatie croniche
Interazione cù l'audienza
Attellu post-cungressu cù Giorgio Nardone - Al di là di sè stessu : arte è scienza di a performance
George NardoneIn a mente di l'esecutore
Pause
Stili perceptivu-cognitivi è performance
George Nardone
Pausa di pranzu
Cambia mentre resti sè stessu: crea flessibilità strategica
George Nardone
U trance performative: Amparate à entre in u statu di grazia
George Nardone
Inventà è agisce: rituali suggestivi
George Nardone
Pause
Dimustrazione cù vuluntarii è interazzione cù u publicu
George Nardone
Prezzi di participazione in diretta
* MAX 300 SEDI
Prezzi di participazione in linea
Location
FAQ
Cumu possu firmà ?
Per iscrizzione à a Cunferenza basta à compie u furmulariu in linea chì trovi in u "Assisti à a cunferenza"Di stu situ. Puderete pagà comodamente cù a vostra carta di creditu o debitu ancu s'ellu ùn avete micca un contu PayPal.
À quale hè aperta a participazione ?
L'avvenimentu serà apertu à i laureati in Psicologia è Medicina, Psicologi è Medici.
Induve è quandu si svolge u 3u Cungressu Munniali ?
La 3e Conférence Mondiale du Réseau Mondial BSST se déroulera du 2 au 5 juin à l'Auditorium Centro Affari e Convegni d'Arezzo et en ligne.
Puderaghju participà à una sola ghjurnata?
Iè, hè pussibule di iscrizzione solu per a sola ghjurnata di dumenica 5 di ghjugnu. Durante a fase di iscrizzione pudete sceglie di participà à tutti i 4 ghjorni di a Cunferenza o in un ghjornu di dumenica.
Puderaghju iscrive ancu s'ellu ùn aghju micca un contu Paypal ?
Possu pagà per trasferimentu bancariu ?
No, u pagamentu pò esse fattu per carta attraversu u modulu di registrazione in linea.
Possu avè una fattura ?
Hè prevista a liberazione di u certificatu di participazione ?
Iè, u Centru di Terapia Strategica, à a fine di l'avvenimentu, emetterà u certificatu di participazione à a Terza Conferenza Mondiale di a Rete Mondiale di Terapia Strategica è Sistemica Breve.
E se aghju un avvenimentu imprevisu è ùn pò micca participà?
U participante pò dumandà un rimborsu in 15 ghjorni da a data prevista per a Conferenza. Dopu à sta data, ùn sarà più pussibule dumandà rimborsu.
Ùn parlu micca talianu ci sarà una traduzzione ?
Iè, grazia à i gestori di l'uffizii di u Centru di Terapia Strategica in u mondu, a traduzzione consecutiva di u Cungressu serà realizata per i participanti in linea.
U prufilu BSST
A nostra storia
The Breve Strategic and Systemic Therapy World Network hè stata fundata da i 700 participanti prisenti à a 1a Cunferenza Europea (tenuta in Arezzo in Novembre 2003) chì, scontri per 4 ghjorni, analizà l'evoluzione di i prublemi di salute mentale, paragunendu i Modelli chì a praticanu. a psicoterapia, inseme à l'attività di ricerca, avia sviluppatu in l'ultimi decennii in parallelu in Europa è in u restu di u mondu.
Grazie à quellu paragone hè stata chjaramente evidenziata cumu alcuni circadori europei anu perfezionatu Protokolli avanzati di trattamentu per patologie specifiche, è ancu a formulazione di Tecniche di cumunicazione chì anu aumentatu straordinariamente l'efficacità è l'efficienza di i trattamenti, sia in l'ambienti clinichi sia in cuntesti urganizatori.
L'applicazione pragmatica di l'approcciu strategicu è sistemicu à l'interazzione umana hà revelatu chì hè unu di i mudelli operativi più efficaci per risolve i prublemi interattivi è psicopatologichi senza l'usu di droghe.
Realizà a rilevanza scientifica è l'impurtanza chì tuttu questu puderia significà, decisu di creà una reta chjamata "Network of Brief Strategic and Systemic Therapy", chì implica l'esponenti più illustri cù u compitu di espansione a ricerca à livellu internaziunale è paragunà i Modelli in diverse cultures è cuntesti suciali, facilitate publicazioni, urganizà scontri per creà un elite di prufessiunali cù u scopu di prumove u sviluppu è a diffusione di a cunniscenza derivata da l'evoluzione di a Terapia Strategica è Sistemica Breve.
In quella occasione, u prufessore Giorgio Nardone, Direttore di u Centru di Terapia Strategica in Arezzo, hè statu elettu à l'unanimità Coordinatore di a Rete.
Mission
- Aiutà e persone, e famiglie è tutti quelli sistemi umani estesi (urganisazioni, associi, gruppi) chì sò cunfruntati cù soffrenze è/o difficultà chì limitanu e so pussibulità
- Organizà almenu ogni 3 anni una cunferenza internaziunale per a presentazione di e ricerche più avanzate in u campu di a cumunicazione è a terapia di i disordini mentali è di cumportamentu.
- Offri à i membri di a Rete l'acquiszioni più recenti riguardanti i prublemi principali di a terapia breve, a ricerca avanzata, per identificà trattamenti sempre più brevi è efficaci.
- Identificà mudelli di cumunicazione è di risoluzione di prublemi chì attivanu rapidamente u cambiamentu necessariu in i sistemi organizzativi.
I risultati rializatu
Avemu criatu una reta internaziunale presente in i paesi 32 chì include prufessiunali di l'organi publichi è privati, istituti di ricerca è furmazione.
U ricunniscenza di a rivista ONLINE publicata "Brief Strategic and Systemic Therapy European Review" (ISSN 1826-3992) sparghje liberamente in u mondu sanu, per sparghje i cuntributi più significativi di studiosi è circadori stimulendu quant'è pussibule l'interazzione trà a furmazione, pratica, teoria è ricerca
Affiliazione
Tutti i participanti à u Cungressu Internaziunale anu automaticamente u dirittu di diventà associati di a Rete Mondiale di Terapia Strategica è Sistemica Breve, senza costu.
Questu hè per evitari, à u cuntrariu di l'altri associazioni scientifiche internaziunali, l'istituzione di qualsiasi tipu di lobby speculative o cercolu chjusu solu per l'adepti, ma per creà un spaziu per u scambiu è l'evoluzione constante di a tecnica in u campu di a psicoterapia.
Cumitatu Cientificu
- Paul WatzlawickPresident Onorariu - 25/07/1921 - 31/03/2007
- George NardoneCoordinatore di a Rete Mondiale BBST
- Elkaim Mony07/11/1941 - 20/11/2020
- Guglielmu Gulotta
- Camillo Loriedo
- Enrique Molinari
- Enrico Pio Ricci Bitti
- Alessandru Salvini
- Saulo Sirigatti04/07/1933 - 17/08/2021
- Teresa garcia13/01/1958 - 31/01/2019
- Stefan Geyerhofer
- Wendel Ray
- Jean Jacques Wittezael
- Gianfranco Cecchin22/08/1932 - 02/02/2004
- Andrew Leonardi